2/12/2015

MOSCHINO BOBBLE HAT

Wszystkie moje stylizacje łączą dwa czynniki - staram się ubierać zawsze odpowiednio do pory roku i zawsze musi mi być wygodnie. Szpilki nie są moją codziennością; pewnie dlatego, że prawie zawsze jestem w niedoczasie - non stop się gdzieś śpieszę i nierzadko jestem na granicy spóźnienia :) Wysokie obcasy spowalniają dodatkowo moje działania, więc nie noszę ich często.

W dzisiejszym wpisie najmocniejszym akcentem jest wełniana czapka z pomponem od Moschino. 
Różowo-pomarańczowe motywy potrafią ożywić nawet z pozoru smutną stylizację.

Poniższe zdjęcia zostały wykonane w outletowym miasteczku w Belgii: 
www.maasmechelenvillage.com - samemu miejscu oraz moim zakupom tam poświęcę osobny post.











SH wollen coat, Benetton merino turtleneck, H&M jeans, Stradivarius shoes, Emporio Armani watch, Moschino bobble hat, Jill Sander sunglasses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz